Методы ремонта ворот

МАРИУПОЛЬ

- Выезд Мастера
- Оригинальные Запчасти
- Помощь в Выборе Ворот

- Установка Ремонт РОЛЕТ и ШЛАКБАУМОВ

Содержание
Внимание АКЦИЯ! Замена старого оборудования на новое!

Підготовка
Як і вся робота, наша теж вимагає підготовки. Скажу відразу, щоб зробити виріб, ви повинні мати хоч невеликий поняття про роботу з металом. Виготовлення кованих воріт, це трудомісткий процес, тому і ціна елементів досить висока. Хоча все не так і страшно, як може здатися на перший погляд
Інструменти і матеріали

Потрібен набір інструменту, який є в наявності в будь-якому господарстві і ще дещо:
• Потрібні потужні лещата, які жорстко закріплені. Наприклад до верстата
• Треба будуть і маленькі тиси. Я наприклад використовував лекальні. Можна застосувати будь-які, але краще, щоб вони були подлинее, просто важіль для вигину буде більше і тоді робота буде простіше
• Потрібно напівавтомат або електрозварювання. Якщо ви вибрали другий варіант, тоді купіть тонкі електроди
• Газозварювання. Можна обійтися і без неї, але вона може полегшити роботу

Матеріали
Щоб зробити ковані ворота креслення слід зробити заздалегідь і розрахувати кількість матеріалу. При виборі елементів каркаса краще всього застосувати профільну трубу. Мариуполь
Не забувайте, елементи кування значно збільшать вага виробу, тому застосовуйте потужний матеріал.
• Профільна труба
• Листовий метал. Не варто брати менше одного мм

• Відрізаємо чотиригранник потрібного розміру• Припустимо, нам треба зробити спіраль на будь-якій ділянці заготовки на відстані 10-ть см, або дві ділянки зі спіраллю, це не важливо принцип один і той же. Ставимо ризики на заготовці з відстанню 10-ть смпо специальной цене!Ширина проема: три тысячи мм, высота ворот: два 000 мм Толщина сэндвич-панели: сорок мм
Можете взяти їх кількість, скласти, додати 30% і ви отримаєте кількість цього матеріалу.
Виготовлення воріт
Починаємо робити ворота ковані креслення є і закуплено матеріал. Слід усвідомити одну деталь, всі елементи після виконання вигину й обрізки від настановної бази, трохи збільшаться. Це слід врахувати при кріпленні. Якщо матеріал сильно буде пружинити, його слід прогріти, потрібно нагріти і дати охолонути на повітрі і після цього з ним буде простіше працювати.

Встановлення стовпів
Конструкція буде кріпитися на стовпи. Що слід зробити досить потужні, щоб виключити провисання сворок. Їх краще всього зробити з металевої труби і обкласти облицювальною цеглою.
• Розмічаємо точки монтажа. При цьому не слід забувати про цеглі, яким буде обкладатись металева труба. Приплюсуйте товщину матеріалу. Робимо ями для монтажа стовпів. Їх глибина повинна бути не менше одного метра і ширина, більше самої конструкції на 10-ть см
• Вставляємо стовпи і засипаємо щебінкою. Трамбуем. При установці перевіряємо перпендикулярність монтажа за допомогою схилу. Якщо цю роботу виконати не правильно, тоді стулки у нас не стануть правильно

Увага: Не користуйтеся матеріал для стовпа тонше сто мм. Він не дасть в цьому випадку потрібної жорсткості кріплення. Стулки в процесі часом можуть провиснути. Краще застосувати товстостінну трубу.
• Робимо розчин з цементу і піску в співвідношенні 1:3, пропорція застосовується для цементу М300. У суху суміш додаємо воду і доводимо до рідкого стану. Для цього найкраще підійде дриль з насадкою. У суміші не повинно бути грудок і вона повинна бути однорідна
• Проливаємо утрамбований щебінь. Перевіряємо перпендикулярність розміщення. Якщо є відхилення, поправляємо. Чекаємо застигання.

Для того що б обкласти цеглою металевий стовп, робимо розчин, так як описано раніше, тільки доводимо його до стану сметани.
• Кладка матеріалу виконується за допомогою кельми. Кожен наступний ряд повинен перекривати шов попереднього. Це дасть потрібну жорсткість конструкції
• На висоті монтажа завісів слід приварити шинку, з товщиною не менше 5-ти див. і випустити її через шов. Це у нас будуть точки кріплення стулок. Якщо у вас сильно важка конструкція, її можна кріпити і на три завіса
• Чекаємо поки підсохне шов і робимо розшивку.

Робимо стулки
Далі буде розказано, як зробити ворота ковані креслення яких вже є, не прямокутного типу, а фігурного. За типом знімка на початку сторінки. Верх може бути зроблений і ламаний та з радіусами. Все залежить від вашого вибору.
• Виготовлення кованих воріт починаємо з підготовки місця, на якому будуть вестися роботи. Для цього вибираємо рівну площадку з розміром більше габаритів конструкції на два метри. Укладаємо два швелера з розмірами менше вироби за габаритами на 20-ть див. При укладанні слід користуватися будівельним рівнем, нам треба зробити ідеальну площину, яка паралельна землі. Якщо ми не виконаємо умови, у нас може вийти пропелер конструкції, який досить складно виправити

• Повторюю, ми робимо не прямокутну форму воріт, а виконуємо у верху вироби радіус або робимо ламану лінію. Для цього вирізаємо з профілю стійки з довгою яка вказана в кресленні
• Розкладаємо елементи на зварювальному місці. Перевіряємо косинцем правильність виконання кутів. Прихоплюємо стики за допомогою зварювання
Увага: При укладанні елементів слід виміряти діагональ. У нас повинна вийти правильна геометрична фігура. Якщо цього не зробити у нас не вийдуть правильні ворота. Для вимірювання діагоналі застосуйте капронову нитку, за допомогою якої можна зробити досить точні виміри.
• Якщо при вимірах видно не відповідність, тоді це усуваємо за допомогою молотка. Приварюємо нижні кути остаточно. У нас вийшов прямокутник. У ньому верхні кути зварені, а верхня перемичка тільки прихвачена. Вона нам потрібна для фіксації. Замість неї краще відразу прихопити арматуру, яка буде міцно фіксувати геометрію виробу

• Зачищаємо напливи зварювання за допомогою болгарки і зачисного кола
Увага: При виконанні зварювання, краще жорстко приєднати елементи каркаса до швелеру за допомогою струбцини. Проводячи зварювання, елемент нагрівається і його веде. Струбцина буде тримати матеріал і не дасть йому відійти в сторону. Знімати її можна тільки поле повного остигання точки срединения.
• Тепер піднімаємо раму стулки і викладаємо її на лист металу. По внутрішній частині прихоплюємо профільну трубу до листа металу
• Якщо потрібно зробити ламану лінію вгорі ми поступаємо таким чином.Купите откатные ворота с электроприводоми установкой по суперцене!Только до двадцать пять апреля текущего года мы реализуем откатные ворота

Прихоплюємо елементи і аркуш за допомогою напівавтомата. Робимо обрізку аркуша за допомогою болгарки та відрізного кола. Скріплюємо деталі за допомогою струбцин. Виконуємо остаточну зварювання.Вищепереліченими способами можна зробити практично будь-яку фігуру. Головне трохи подумати. Вкрай мало елементів робиться чистої куванням. Зачищаємо напливи зварювання за допомогою болгарки. Стулка готова. Верхня частина має форму, яку ви накреслили
Внимание! Предложение действует до двадцать пять апреля две тысячи шестнадцать года.Звоните нам круглосуточно! + 7&thinsp495&thinsp789-47-74

Виконуємо елементи з радіусомВ елементах кування є безліч радіусів, з якими виконуються різні фігури. Для їх виготовлення використовують чотиригранну заготівлю або коло. Все залежить від обраного візерунка.

• Якщо потрібно виконати невеликий радіус. Тоді Один кінець закріплюємо в лещата, які жорстко закріплені. Беремо трубу близько одного метра і діаметром трохи більше від профілю і потроху погойдуються рухами згинаємо її. Другий радіус робимо так само. Тільки приміряємо його до першого періодично. Щоб вони вийшли однаковими

Увага: Коли ви будете гнути профіль. Ні в якому разі не можна робити різкого зусилля. Треба робити плавні рухи в одному напрямку.
Якщо застосувати силу, труба може зробити не вигин, а перелом. Цього не можна допустити.
• Прикладаємо до верхньої частини стулки. Відзначаємо рівень обрізки країв. Обрізаємо за допомогою болгарки та відрізного кола. Прикладаємо. Прихоплює. Дивимося правильність кріплення. Обрізаємо зайвий лист. Кріпимо за допомогою струбцин. Варимо остаточно. Знімаємо напливи зварювання. Чекаємо остигання. Знімаємо струбцини. Стулка готова.

Тепер розглянемо, як зробити великий радіус, коли його досягти за допомогою вигину не вийде.
• Вирізаємо заготовку розміром більше на 30%. Слід це зробити відразу, після кріплення стулок це зробити буде складніше. У другій стулці отворів не робимо для засувок, цю роботу треба виконувати у зборі• Беремо завіси і приварюють їх.

Не намагайтеся зробити лінію вигину по частинах. Виконати правильний радіус в цьому випадку не вийде. Зарізи робіть не великі.
Приміряйте заготівлю, при необхідності розріз завжди можна збільшити. Якщо відразу зробити великий, надалі доведеться багато заварювати і зачищати, а це великий обсяг роботи.
• Коли радіус підходить до отчерченной лінії, робимо все так. як описано вище.

Робимо піки
Практично у всіх елементах кування застосовуються піки. Вони виконуються наступним чином.
• Для початку визначаємося з розмірами цього елемента. Після цього беремо габаритні розміри і наносимо їх на лист з товщиною 5-ть мм
• У нас вийшли прямокутники, які ми вирізаємо за допомогою болгарки та відрізного круга
• Якщо потрібно, тоді робимо необхідні радіуси на наждоке
• Тепер нам треба елементу надати об’ємний вигляд. Для цього можна за допомогою болгарки і зачисного кола зняти кути під потрібним нахилом і у нас вийде деталь, яка має об’єм. Є другий варіант, розігріти заготовку за допомогою газового зварювання і тоді заплескать краю молотком.

Увага: Нагрівання робите до білого кольору, інакше матеріал буде погано прищитися. При роботі обов’язково одягніть окуляри та одяг з брезенту.
Інакше вас можуть поранить іскри. Не в жодному разі не охолоджуйте заготівлю, інакше ви просто загартувати елемент. Нехай остигає природним шляхом.
Спіральний прут
Зло часто кріплять на чотиригранник, на якому є спіраль. Ви її можете самі зробити. Давайте розглянемо поетапно цей процес.
• Чотиригранник. Він знадобиться для виготовлення підстави піки. Найкращий варіант, це взяти чотирнадцятий.

• Затискаємо в жорстко закріплених лещатах по лінії, де буде починатися спіраль
• Беремо тиси лекальні і затискаємо по лінії закінчення витків
• Обертаємо лекальні тиси по осі чотиригранника і робимо спіраль.
Увага: Вважаємо кількість повних витків, якщо цього не робити, елементи не будуть симетричними. Повний оборот, який дорівнює одному витку на матеріалі.
• Після цього знімаємо заготівлю і рихтуем її.

Нам просто в цьому випадку потрібно зробити дві заготовки стулок.• Кладемо приготовану стулку на лист і прихоплює, як і в першому варіанті• Заміряємо довжину верхньої планки і відрізаємо заготівлю, тільки плюс 30% до потрібної довжини. Це піде на радіус

• Для виконання радіусних фігур, нам потрібно взяти листовий метал товщиною не менше 3-х мм
• Креслимо потрібний малюнок на аркуші
• При вигині більш ніж пів кола, на величину кола треба відрізати від труби такого діаметру кільце, з висотою близько 20-ти мм
• Для повного діаметра підійде і будь-яка арматура з довгою 20-ть мм. Це буде стовпчик, який кріпиться на місці загину на аркуші металу

• Тепер робимо так: На малюнку де крайні точки загину приварюють такі елементи. На початку візерунка завжди має йти кільце з труби
• Прикладаємо чотиригранник до першого кільця і прихоплює його зварюванням. Починаємо виконувати вигин, при цьому тягнемо заготовку за її вільний край однією рукою і акуратно молотком пристукиваем на місці вигину молотком іншою рукою. Цим ми знімаємо напругу металу. І так доходимо до наступного загину. Прихоплюємо у верхній точці зварюванням т продовжуємо гнути.
Увага: Заготівлю завжди беріть розміром, більше візерунка. Треба що б було за що тягти. Якщо ви попередньо прогріється елемент газозварюванням, тоді він взагалі буде гнутися як пластилін. Ніколи не поспішайте. Робіть рівномірний натиск.

Чекаємо повного остигання. Знімаємо струбцини. Зрізаємо арматуру для фіксації виробу. Більшість виконується так, як говорилося раніше. Головне робіть елементи відразу на дві стулки і по одному шаблону. Ціна питання не така висока, як може здатися на перший погляд можна Зробити все.
Закінчення роботи
Після того, як зроблені елементи ковки їх відразу слід обробити антикорозийной рідиною і дати просохнути. З’явиться білий наліт який слід видалити за допомогою дрантя.
• На стулках робимо отвори для кріплення замків і завісів. З одного боку робимо зарізи під гострим кутом• Ставимо заготівлю тиси і затискаємо один край• М’яко натискаємо на другий край і робимо потрібний радіусУвага: Гинув слід проводити з двох кінців.

Слід зауважити, застосовуйте ці елементи тільки потужні, які й призначені для воріт. Краще вибрати конструкцію з підшипниками. Вони забезпечать потрібну плавність ходу стулок
• Можна взяти базовий завіс і виконає його, як кований. Для цього на аркуші металу малюємо потрібну форму. Вирізаємо за допомогою болгарки. Зрізаємо краю і надаємо обсяг. Приварюємо до бази. Приклади форм наведені нижче.
• Кріпимо елементи кування до стулок воріт, для цього застосовуємо напівавтомат. Робимо з’єднання точковим методом. Це заощадить час і матеріал
• Зачищаємо напливу зварювання. Повністю знежирюємо стулки. Наносимо шар грунтовки. Фарбуємо
• Навішуємо ворота на стовпи

• Робимо отвори для замикання замку на другій стулці.
Увага: Не забуваємо, що знизу воріт повинен бути зазор близько 10-ти див. Який забезпечить нормальну роботу конструкції в зимовий час. Особливу увагу зверніть місцях зварювання, в цих точках швидше за все з’являється корозія. Застосуйте для обробки поверхні антикорозійну грунтовку.
Якщо ви вирішили автоматизувати ворота, тоді не забувайте, що це треба передбачити. Зробити місце для важелів і прокладання кабелю. Робіть все по інструкції і конструкція буде служити вам довгі роки.

Узловой и поузловой методы ремонта оборудования.

Узловой метод ремонта заключается в том, что требующие ремонта сборочные единицы (узлы) оборудования снимают с машины и заменяют запасными (новыми или отремонтированными). Данный метод наиболее эффективен на предприятиях со значительным количеством однотипного оборудования, а также в условиях поточно-массового производства. Метод имеет следующие преимущества: резко сокращаются простои оборудования в ремонте, время которого в этом случае затрачивается на снятие узла с машины и установку запасного, что позволяет сохранить режим производственного цикла появляется возможность централизованного ремонта узлов на специализированных рабочих местах, оснащенных необходимыми (в том числе специальными) инструментами и приспособлениями возрастает экономическая целесообразность механизации ремонтных работ полнее используются мощности ремонтно-механического цеха возникает возможность специализации рабочих по выполнению определенных работ повышается качество ремонта и снижается его себестоимость.

Порядок выполнения работ при узловом методе ремонта следующий:
1) техническая диагностика всех узлов машины с целью выявления неисправностей
2) демонтаж узлов, требующих ремонта
3) получение со склада и монтаж запасного узла
4) испытание установленных узлов, а также механизмов, в состав которых они входят
5) транспортирование снятого узла в ремонтный цех (завод)
6) разборка, очистка и дефектация деталей узла
7) получение со склада необходимых запасных деталей и материалов
8) восстановление изношенных деталей
9) сборка ремонтируемого узла
10) обкатка и испытание отремонтированного узла
11) нанесение антикоррозионных и консервирующих покрытий
12) сдача узла на склад.

Поузловой (последовательно-узловой) метод заключается в том, что все сборочные единицы (узлы) машины последовательно, с интервалами по времени, подвергают ремонту. Он используется в основном при капитальном ремонте наиболее загруженного оборудования, значительный простой которого по условиям производства недопустим. Применяется для подъемно-транспортных машин, обслуживающих весь цех, а также для оборудования, узловой метод ремонта которого экономически нецелесообразен вследствие потребности в дорогостоящих запасных узлах.
В ряде случаев экономически обосновано сочетание узлового и поузлового ремонтов оборудования.

Секционные ворота
Менший розмір легше обробляється, але він просто не виглядає. Більший, вкрай складно обробляти• Листовий метал товщиною п’ять мм, потрібний для виготовлення самих пік.

Комплект электропривода (Doorhan, Nice, Came, Faac)
Монтаж ворот с автоматикой

До двадцать пять апреля цена всего
65&thinsp000&thinsp i

Поэтому, нужно соблюдать еще одно правило: периодически по всей длине через прорезь протирать балку изнутри. Этими несложными манипуляциями удаляется песок и различная грязь, неизбежно занесенная ветром в балку с проезжей части. Зимой обязательно зона движения ворот очищается от снега! Если внутрь балки набивается снег, то он роликами утрамбовывается, и в какой–то момент они будут «буксовать», так как не смогут преодолеть сопротивление спрессованного снега.

Предлагаем вашему вниманию лучшее предложение две тысячи шестнадцать года на рынке ворот:

  • Откатные ворота с порошковым окрашиванием с гарантией два года!
  • Предназначены для монтажа в проемах ширирой до 4,3 м и высотой до 2,2 м.
  • Каркас ворот произведен из прямоугольной профильной трубы 60х40 мм, толщина два мм, ребра жесткости 40х20 мм.
  • В комплект поставки входит откатная консольная система производства Ролтэк/DoorHan.
  • Автоматика — электропривод ведущих мировых брендов (Nice, Came, Doorhan, Faac).
  • Обустройство фундамента под ворота.
  • Монтаж «под ключ» с установкой и тестированием автоматики.
  • Цена на данный комплект составляет всего
    78&thinsp000&thinsp i

    Тепер зробимо радіус у верху стулок. Тут трохи складніше. Не можна виконати окремо дві дуги верхнього елемента симетрично.Якщо з ламаною лінією можна просто креслити на другій стулці точно той же розмір, то при виконанні дуги це буде важко.

    Спочатку креслимо її на аркуші металу, який зверху у нас перевищує розмір воріт. Ріжемо профіль в потрібний розмір.Прикладаємо до листу і стыкуем з боковим профілем, який закріплений остаточно.

    с порошковой покраской, электроприводом и установкой по цене
    65&thinsp000&thinsp i

    За эту цену вы получите:

  • Каркас из профильной прямоугольной трубы 60х40 мм, толщина профиля два мм, ребра жесткости 40х20 мм.
  • Комплект современной откатной консольной системы «Дорхан» или «Ролтэк».
  • Комплект электропривода ведущих мировых производителей (Doorhan, Nice, Faac или Came).
  • Профессиональный монтаж с автоматикой и настройкой. Ворота устанавливаются в проемах шириной до 4,3 м, высота ворот до 2,2 м.
  • Ждем ваш звонок круглосуточно!
    + 7&thinsp495&thinsp789-47-74

    Ремонт откатных ворот. Проблемы и методы их решения

    Откатные ворота — современное практичное решение ограничения въезда на закрытую территорию. Откатные или раздвижные ворота получили широкое применение на различных промышленных объектах, гаражах, паркингах, частных домах и загородных комплексах.

    Откатные ворота, на сегодняшний день, значительно популярнее распашных. Такой рост предпочтения обуславливается техническими и функциональными особенностями.

    Какие наиболее распространенных проблемы и методы их решения возникают при ремонте раздвижных ворот?

    Самая распространенная проблема у откатных ворот — износ роликов ( в основном самодельных) на верхней подвеске. Если их рабочие качества не восстановились после смазки графиткой или литолом, то ролики придется заменить.

    Рельсовый тип откатных ворот считается одним из самым надежных. Если направляющий рельс достаточно прочен и надежно закреплен, то проблем с ним возникать не будет. Ролики, на которых ворота перемещаются, тоже достаточно долговечны.

    Консольные откатные ворота из–за более сложных конструктивных особенностей имеют и большее количество проблемных точек. (Смотрите схему откатных ворот ). Чаще это касается самодельных или систем низкого качества. У них слабая жесткость направляющей балки, и небольшой ресурс роликов, испытывающих повышенные нагрузки. Результат — затруднение при открытии–закрытии, скрежет и, как правило, заклинивание ворот, чаще, в крайних точках положения.

    Фирменные, качественные, системы, например въездные или гаражные ворота Дорхан и Алютех, лишены этих неприятностей. Ресурс их оборудования при правильном использовании, грамотном монтаже и достаточно жестком каркасе выше десять лет.

    Почему жесткости каркаса уделяется такое большое внимание? Если жесткость недостаточная, это приводит к скорой деформации. Начнут провисать ворота, и все важные узлы будут испытывать повышенные нагрузки. Результат — ресурс сократится в несколько раз! Нужно запомнить! Направляющая балка не компенсирует недостаток жесткости каркаса ворот, так как может провисать даже под тяжестью собственного веса.

    Но, даже самые, качественно изготовленные и технологически грамотно смонтированные ворота, могут скрипеть и даже немного клинить. Это происходит из–за грязи или наледи, образовавшейся внутри направляющей балки.Звоните нам круглосуточно! + 7&thinsp495&thinsp789-47-74Специальная акцияпри покупке откатных ворот!

    Есть еще одна распространенная проблема — непопадание в улавливатель концевого ролика, установленного на несущей балке, или разгрузки всего полотна ворот нет при наезде на него концевого ролика. Такая неисправность, как правило, вызвана деформацией (провисанием) полотна ворот или небольшой подвижкой столба с улавливателем или фундамента. Для решения этой проблемы, перемещают на новое место только «ловушку».

    Еще одна небольшая рекомендация, учитывающая достаточно сложную конструкцию откатных ворот. Если причина возникшей проблемы не понятна, и нет уверенности в правильном способе ее решения, обращайтесь к специалистам. Они, не только призведут грамотный ремонт сдвижных ворот. но и дадут рекомендации как в дальнейшем избежать проблем и связанных с ними затрат. Если Вы не знаете, где купить откатные ворота или комплектующие к откатным воротам. обращайтесь в компанию «Воротные системы».

    Вы не закончили
    расчет рольставен

    Цена без скидки:

    Ремонт рулонных ворот Alutech, Doorhan.

    Что такое рулонные ворота, гаражные рольставни основные неисправности, методика устранения наиболее частых поломок.

    Рулонные ворота, по своей конструкции похожи на рольставни. Поэтому их иногда называют-ворота рольставни. Они также скручиваются в защитный короб, расположенный в верхней части ворот. На картинке представлена типичная схема расположения узлов и механизмов.

    Методы ремонта ворот

    Видно имеются боковые крышки, вал, полотно, направляющие ролики — все как у рольставни, только элементы больше в размере. Рассмотрим каждый элемент в отдельности.

    Полотно ворот набирается из пластин ламелей высот которых составляет семьдесят семь мм. Пятьдесят пять мм. и толщина шестнадцать мм. внутреннее наполнение пенополиуретан. Пенополиуретан необходим для увеличения температурной стойкости и механической прочности изделия. Полотно покрашено при помощи порошковой покраски.

  • Боковые крышки произведены из силуминия и служат объединяющим элементом конструкции ,к боковым крышкам крепится вала, направляющие шины, защитный короб.
  • Вал октогональный с двигателем или пружиной внутри необходим для сбора полотна в рулон.
  • Направляющий ролик элемент конструкции служит для смягчения движения полотна в направляющих шинах.
  • Полотно к валу крепиться при помощи пружинно-тяговых элементов или запорных ригелей.
  • Вот и весь внутренний мир рулонных ворот.
  • В таблице ниже представлены наиболее распространённые неисправности рольворот и как с ними бороться.
  • Возможные неисправности, причина возникновения, методика устранения для ворот без автоматического привода.

    Ворота не открываются с помощью брелка-передатчика

  • Нет напряжения в сети или оно слишком низкое.
  • Брелок находится вне зоны действия приемника.
  • Нажимается не рабочая кнопка брелка.
  • Разрядилась батарейка в брелке.
  • Перестал работать брелок приемо-передатчик.
  • Перестал работать работать блок управления двигателем рулонных ворот.
  • Проверить напряжение и если его нет ждать.
  • Подойти ближе к приемнику.
  • Нажать другую кнопку.
  • Заблокировать привод.
  • Заменить батарейку в брелке.
  • Заменить брелок приемо-передатчик.
  • Заменить блок управления двигателем ворот.
  • Ворота не открываются с помощью замкового выключателя.

  • 1. Нет напряжения в сети или оно слишком низкое.
  • 2. Сломан замковый выключатель.
  • 1. Проверить напряжение, открывать ворота вручную до появления напряжения.
  • 2. Заменить замковый выключатель.
  • Ворота не полностью открываются или закрываются.

    Источники:
    montagnik.com, www.webrarium.ru, vorota365.ru, rol-servis.ru

    Похожие статьи

    • Ремонт ворот фото

      Откатные ворота, автоматические, гаражные, раздвижные, роллетные, секционные, распашные ворота, въездные Ворота для гаража – это надежный охранник вашего…

    • Ремонт ворот по сметным расценкам

      Главная / две тысячи двенадцать / Апрель / двадцать семь / Письмо Санкт-Петербургского регионального центра по ценообразованию в строительстве от 27…

    • Обслуживание и ремонт ворот

      Делаем железные ворота своими руками Металлические ворота простейшей конструкции, которые зачастую монтируются на загородных дачных участках,…

    Часто задаваемые вопросы

    Мы устанавливаем и обслуживаем практически все типы автоматических ворот.
    Порядок действий такой:
    1. Вы звоните оператору, который перенаправит Вас свободному мастеру.
    2. Согласовываете с мастером время и решаете предварительные вопросы.
    3. Мастер приезжает и делает диагностику или первичные замеры для будущей установки и согласовывает время следующего визита. (если необходимо приобретение запасных частей мастером, иногда требуется внесения аванса)
    4. Мастер с бригадой осуществляет установку или ремонт.
    5. Производится расчет.

    ВЫЗВАТЬ МАСТЕРА
    Работаем ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО по Мариуполю и окресностям
    Для согласования и вызова мастера Звоните по телефону
    Или оставьте свой номер телефона и Мы перезвоним Вам через пару минут!